♚valentine's day celebration
Monday, February 14, 2011 • 8:46 PM • 0 comments

happy valentine bloggiest♥ how's your valentine's day? my valentine's day is flat, same like another day . ya, gw cuma ikut lomba ikut gaya sama mading disekolah . dan untuk pertama kali, kelas gw gamenang 1 lombapun, karena gada yang niat . tinggal mading yang belom tau hasilnya . so sad, i didn't take any photos :( dan di les, gw kena apes ato apapun itu, gw didandanin ohmaigat-___- kesambet apalah temen gw bawabawa alat makeup dan setiap murid dateng, di makeup . luckily my schoolmate, dia gak didandanin ERGH! Valentine's day is special for the couple in love, happy valday for them, longlast♥

Labels: ,



Rainbow In Paris♥
PostAboutLinksSite

★Bonjour!


+Follow
Welcome my to my territory. Enjoy my blog! :)

★Stats
Thank you for visiting :)

Counters